Z cyklu lumpeksowe łowy: czarna torba idealna

Po cudownym odnalezieniu ładowarki z radością pobiegłam dziś na zdjęcia (no, z tym biegiem na obcasach to może przesadziłam ;)). Kosz...


Po cudownym odnalezieniu ładowarki z radością pobiegłam dziś na zdjęcia (no, z tym biegiem na obcasach to może przesadziłam ;)). Koszula od taty i "skórzane" spodnie wystąpiły już razem w tym zestawie, a torba to łup z ostatniego wypadu do lumpeksu. Jestem z niej bardzo zadowolona, tym bardziej, że kosztowała mnie zawrotną sumę 20 zł, a ze znalezienie ciekawej, pojemnej czarnej torby na co dzień zawsze mam problem. I jak tu nie kochać second-handów? Poprzednie moje zdobycze możecie zobaczyć m. in. tu, tu, tu, czy tutaj

ph. Andrzej Warmiński

T-shirt Sinsay, spodnie Sheinside, buty Stradivarius, czapka i zegarek Asos, koszula pożyczona od taty ;) torba SH // Sinsay T-shirt, Sheinside fake leather pants, Stradivarius sandals, Asos watch and beanie, my Dad's denim shirt, thrifted bag

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Uwielbiam lumpeksowe zakupy! Ja też ostatnio upolowałam torbę w sh, z której jestem mega zadowolona :)
    Bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ten zestaw! specjalnie z FashionWalla tu przyszłam, żeby i na blogu pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to masz talent do znajdowania perełek w sh! :D Świetna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow torebka jest super.. Nigdy nie pomyślałabym,że kupiłaś ją w lumpeksie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne są te sandałki! :) Uwielbiam takie. :) Wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja i świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna stylizacja ! Z Ciebie to też piękna kobieta. A jeśli chodzi o torbe to jest super. Czasem właśnie w sh szybciej idzie znalezc dana rzecz niż w normaknych :)

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw, szczegolnie podoba mi się kurtka i torba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy outfit. Uwielbiam takie połączenia. :D

    Zapraszam na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się Twój zestaw :)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany jak Ty wyhaczasz takie perełki!!? :) Torba jest świetna! Całość wygląda perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostrość w aparacie dupi ci niesamowicie. rób zdjęcia przez podgląd, a nie okienkiem jeśli masz problemy z ostrzeniem.
    stylizacja piękna : )

    OdpowiedzUsuń
  14. nie no czapa i sandaly, do tego jeszcze starbuniowa kawusia, wymiękam..... i po co to? zeby byc cool i trendy? nie trawie osob lecących za tłumem, robiących cos co nie ma wiekszego sensu bo: taka moda, to jest takie fajne i dzieki temu ja jestem fajna. co druga blogerka robi fotki z tym nieszczesnym kubeczkiem a jeszcze niedawno nie robila tego zadna wiec wiadomo dlaczego to robią i bynajmniej nie z powodu, ze nagle zaczely uwielbiac kawusie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz jest tak śmieszny, że pozwolę sobie pominąć aspekty analizy mojej osobowości na podstawie zdjęcia z kawą i powiem tylko, że ja dla odmiany nie trawię rażących błędów językowych. "Bynajmniej" nie oznacza "przynajmniej" i nie używamy go razem z "nie", bo traci sens. Pozdrawiam i życzę rozluźnienia pośladków ;)

      Usuń

Flickr Images

UA-45510665-1